6+1 ütős tanács a vizuális tartalmaidhoz

Milyen sűrűn álltál meg a görgetésben, ahhoz hogy megnézd 1-1 márka hirdetéseit?

2018 óta a facebook áthelyezte a hangsúlyt a barátaink, családunk, és körülöttünk lévő emberek posztjaira, azóta vált nehezebb feladattá, hogy organikus posztokkal megjelenjünk a követőink előtt.

A megoldás nem csupán a hirdetésekben rejlik! A fizetett bejegyzéseink nem csak konkurensekével versenyzik, hanem ugyanakkor a felhasználók és ismerőseinek bejegyzéseivel!
Így a legjobb módszer, ahhoz hogy kitűnjünk a tömegből: az ütős vizuális tartalom!

Íme 6+1 tipp, hogyan tűnj ki a tömegből vizuálisan!

1. Mutassuk be a terméket / szolgáltatást használat közben!

Elsőre egyértelműnek tűnhet, de a legtöbben elrontják. Nem várhatjuk el, hogy termékünk képe egy fehér háttérre illesztve vásárlásra ösztönözze az embereket!

  • Hogy néz ki a termék használat közben?
  • Milyen eredményeket produkál?
  • Legyen kontrasztos a termék és a háttér!
  • Emeljük ki a termék funkcióit!

Ha pedig szolgáltatást nyújtunk, akkor próbáljuk vizuálisan bemutatni az előnyeit, illetve hogy milyen problémákra adunk megoldást.

2. Használjunk ábrákat!

A hosszú, részletes és száraz kimutatásokat nem tudjuk beilleszteni a facebook kommunikációba, de egy megfelelően összeállított, rövid, lényegretörő ábra sok ember figyelmét lekötheti! Az ábrákat használó bejegyzések átlagosan 3x annyi megosztást érnek el, mint egy átlagos poszt! Az ábrák könnyen emészthetők, megragadják a figyelmet, ezzel növelve az elérésed!

3. Posztolj népszerű mémeket!

Csak is azokat, amelyekről szinte biztosak vagyunk, hogy már mindenki ismeri! Minden nap mémek sokasága jön velünk szembe, használjuk ki mi is a benne rejlő erőt.

4 ok, amiért érdemes memeket használni:

  • Figyelemfelkeltő
  • Aktivitást vonz
  • Nagyobb elérést generál
  • Sokan megosztják

A mémekkel megmutathatjuk közönségünknek a humoros oldalunkat, és a termékünket vagy annak előnyeit egy könnyed formában tálalhatjuk számukra. Ha egy kicsit ráérzel a mémek használatára, kommunikációd egyik legjobban teljesítő elemévé is válhatnak.

5. Használjuk újra top bejegyzéseinket vizuálisan!

Sokan megfeledkeznek róla, hogy a tartalmak készítésekor egyidejűleg érdemes 1-1 népszerű bejegyzésünket újra elővenni. Ha volt korábban egy nagyon jól teljesítő beállítás, próbálj meg abból inspirálódni. Dolgozz fel más formátumban vagy összeállításban egy korábbi képet.

Pár tanács, miket érdemes újra felhasználni:

  • Tartalom, amit a közönséged keres
  • Cikkek, amik a legtöbb megosztást érik el
  • Legtöbbet lájkolt bejegyzések
  • Tartalom, amivel olvasóból vásárló lesz

6. Fogyasztható videókat készítsünk!

A videók szinte mindig nagy elérést produkálnak. De nem mindegy, hogy milyen videót készítünk! Ezeket tartsuk mindig szem előtt:

  • Legyen rövid és lényegretörő (ideálisan egy-másfél perc)
  • Magas minőségű legyen a felvétel
  • A fő mondanivaló a legelején szerepeljen
  • Mobilos nézettel kombatibilis arányokat használjunk
  • Tervezzünk figyelemfelhívő bélyegképet

7. Használjunk felhasználók által készített tartalmat!

Egy felmérés szerint, a felhasználók által készített tartalom közel 10x hatásosabb! Ugye nem hangzik rosszul?

A sok hirdetés és szponzorált tartalom között a vásárlók saját képei, véleményei hitelességet adnak márkánknak, ezzel magasabb elérést és megosztást generálva. Osszuk újra őket az oldalunkon, szerepeljenek a hirdetéseinkben, emeljük ki frappánsan a szöveges véleményeiket.

+1  Tartsuk fent márkánk következetességét!

Tartalmaink legyenek összhangban vizuálisan. Ha valaki ránéz 3 különböző bejegyzésre, legyen felismerhető, hogy melyik tartozik a márkánkhoz. Használjunk egységes betűtípust, színeket, dizájnt, következetesen minden tartalmunknál. Így fogjuk elérni, hogy brandünket tudat alatt is azonnal felismerjék.

Posztolj folyamatosan, építsd be a kommunikációdba az alábbi tippeket és garantáltan népszerűbb bejegyzéseket fogsz készíteni!

Sok sikert!