7+1 ütős tartalom a Facebook hirdetésekhez

 

Az online felületek roskadásig vannak unalmas hirdetésekkel, ha ki akarsz emelkedni közülük és költséghatékonyan hirdetni elengedhetetlen, hogy érdekes és figyelemfelhívó hirdetéseket kreálj. Ha ügyesen tudod megragadni a figyelmet, hirdetéseidet előre sorolással jutalmazza a Facebook és alacsonyabb költség mellett tudsz több vásárlást generálni. Tesztelj több hirdetést különböző tartalmakkal és a siker nem marad el.

1. Mesélj el egy rövid sztorit

Minden termékről/szolgáltatásról lehet mesélni valamit. A hirdetésed legyen egy pár soros történet, így nem hirdetésként, hanem érdekességként fognak rá tekinteni.

  • Péternek a fogszabályozás után hogyan változott meg a kapcsolata a nőkkel, mennyivel könnyebben tudott azután ismerkedni.
  • Viki mióta az új matracon alszik, nem fáj a háta és újra aktív tagja a teniszklubban.
  • Van egy szolgáltatásod, amit személyes, bizalmi viszony kialakítása után tudsz kizárólag eladni? Üzenetek kampányt válassz!
  • Eladnál webshopon? Ne gondolkodj, a konverzió kampány lesz a legjobb barátod.

2. Hirdesd egy vásárlód ajánlását

Mondja el más, hogy miért érdemes tőled vásárolni. Használd fel egy vásárlód pozitív visszajelzését, és hirdess az ő ajánlásával. Ha az eredményeit közlöd az ügyfeleidnek, annál jobban kialakítja a bizalmat a potenciális vásárlónál.

„Mióta nálad voltam hajvágáson sokkal több férfi dicsér meg. A barátnőimről már nem is beszélek, annyi szuper visszajelzést kapok tőlük. Az önbizalmamnak is igazán jót tett: sokkal jobban teljesítek a munkahelyemen, energikusabb vagyok és előléptettek a múlt héten!”

3. Használd kreatívan a galéria hirdetést

Használd ki a hirdetéskezelőben rejlő lehetőségeket, és hirdess galériával. Mutass be egy terméket több képen, vedd sorba az előnyeit, vagy mutasd meg milyen színekben elérhető. Ha nem vagy biztos benne melyik kép a legjobb, engedélyezd a dinamikus elhelyezést a hirdetéskezelőn belül: ebben az esetben a legjobban teljesítő (legtöbb aktivitásra ösztönző) tartalmat fogja előre helyezni.

4. Pozicionálj erősen

Kommunikálj célzottan egy szűkebb rétegnek vagy egy adott téma iránt érdeklődőknek és szólítsd meg őket a hirdetésedben. Egy KKV-nak csak előnye származhat a szűk piacra kommunikálás.

  • Egyetemisták figyelem!
  • Vállalkozni szeretnél?
  • Ha te is mozirajongó vagy ezt látnod kell! 
  • Te is imádsz sütni-főzni?

5. Kínálj megoldást fájdalom nélkül

Tapints rá egy fájó pontra a termékeddel kapcsolatban és űzd el a vevő félelmét.

  • Autószerviz átláthatatlan költségek nélkül
  • Fogászati kezelés fájdalom nélkül
  • Profi fotók milliós felszerelés nélkül
  • Házhozszállítás postaköltség nélkül

6. Ajánlat határidővel

A hirdetés egy konkrét ajánlat legyen, ami csak korlátozott ideig vagy korlátozott számban elérhető

  • Ingyenes szállítás holnap éjfélig
  • Ajándék öngyújtó az első 100 vásárlónak
  • 3+1 akció ezen a hétvégén

7. Emeld ki egy terméked 3 előnyét

Kérdezd a vásárlóid, hogy ők mit találnak a legjobbnak a te termékedben, miért tőled és miért pont azt a terméket vásárolta. Válaszd ki a 3 leggyakoribb előnyt, amit a vásárlóid mondtak és ezekkel az előnyökkel hirdesd az adott terméket. 

+1 Mindig használj emojit

Minden hirdetésben használj valamilyen emojit figyelemfelhívásra vagy a szöveg tagolására. Válassz ki pár emojit ami színvilágban illik a cégedhez és használd visszatérő elemként minden hirdetésben. 

Természetsen ne vidd túlzásba. Törekedj a minimalista stílusra és ne menj át a határokon.

Ha Te is szeretnél profi hirdetéseket a vállalkozásodnak és hiszel a befektetett pénzed többszörös megtérülésében, akkor itt az ideje, hogy írj a hello@followmarketing.hu e-mail címre vagy kattints erre a linkre.