Hogyan fogja fellendíteni egyetlen blogbejegyzés az értékesítésed?

Hogyan fogja fellendíteni egyetlen blogbejegyzés az értékesítésed? 2020-ban, amikor a Facebook vagy Instagram hírfolyamot görgetve, csak úgy özönlenek ránk a fizetett hirdetések, elengedhetetlen eleme kell, hogy legyen az értékesítési folyamatodnak a blogírás! Most, amikor a vírus után „helyreáll a világ rendje” és új [...]

Hogyan kezeld profin a céges oldalra érkező kommenteket?

Hogyan kezeld profin a céges oldalra érkező kommenteket? Ha te is bizonytalanodtál már el hogyan kezelj egy beérkező kommentet vagy véleményt az oldaladon, tarts velünk és tisztába tesszük a kommentszekció ingoványos talaját! A közösségi média megjelenés ma már szinte [...]

A TikTok lesz az új Instagram?

A TikTok lesz az új Instagram? Nem csodálom, ha Te is futottál már bele ilyen és ehhez hasonló kérdésekbe az elmúlt egy évben. A legújabb és egyik legfelkapottabb közösségi platform már évek óta döngeti, azt a bizonyos kaput, amin már csak be kéne [...]

A tartalomkezelés legkoncentráltabb eszköze: Creator Studio

A tartalomkezelés legkoncentráltabb eszköze: Creator Studio Néhány hónappal ezelőtt már tapasztalható volt, hogy sem a Facebook Pages alkalmazásból, sem pedig magáról a Facebookról nem lehetett – az időzítésen kívül – egy új Dubait építeni! Ez már kikívánkozott egy olyan eszköz megjelenését, ami magába [...]

1 tipp, amivel megsokszorozhatod a hirdetéseid hatékonyságát!

1 tipp, amivel megsokszorozhatod a hirdetéseid hatékonyságát! Egy profi hirdetés 0. lépése: Vedd elemzés alá versenytársaid! Hirdetés feladása versenytársak elemzése nélkül olyan, mintha bekötött szemmel próbálnál vadat lőni. Ha terméked vagy szolgáltatásod van, alapvető fontosságú, hogy tisztában legyél a versenytársaid piaci szerepével és [...]

5 kérdés, amit fel kell tenned magadnak az online marketingeddel kapcsolatban

5 kérdés, amit fel kell tenned magadnak az online marketingeddel kapcsolatban Lehet, kicsit kényelmetlen lesz. Előfordulhat, hogy egyes kérdések hatására meg kell válnod egy munkatársadtól vagy alvállalkozódtól. Meglehet az is, hogy átformálják a marketingeddel kapcsolatos nézeteidet. Én most mégis abban bízom, hogy minden [...]

A vásárlásokat élénkítő posztolás alapjai

A vásárlásokat élénkítő posztolás alapjai Jelenleg a folyamatos hirdetésnél nincs kirobbanóbb vevőszerző módszer az online piacon, ezt készpénznek veheted.  Sajnos rég véget értek azok az idők, amikor az organikus posztokkal, anyagi ráfordítás nélkül tudtál sok ezer követőre szert tenni és őket vásárlásra ösztönözni. [...]

Három bombaerős címsor, hogy a Te hirdetéseid is vevőket hozzanak

Három bombaerős címsor, hogy a Te hirdetéseid is vevőket hozzanak Előre is elnézést kérek tőled, kedves Olvasó. Megtévesztő volt a cím: ez most nem egy blogbejegyzés lesz, hanem egy gyakorlatilag mini workshop, amivel Te is brutális címsorokat készíthetsz a Facebook és Instagram hirdetéseidhez. Ráadásul [...]