fbpx

A tartalomkezelés legkoncentráltabb eszköze: Creator Studio

A tartalomkezelés legkoncentráltabb eszköze: Creator Studio Néhány hónappal ezelőtt már tapasztalható volt, hogy sem a Facebook Pages alkalmazásból, sem pedig magáról a Facebookról nem lehetett – az időzítésen kívül – egy új Dubait építeni! Ez már kikívánkozott egy olyan eszköz megjelenését, ami magába [...]

1 tipp, amivel megsokszorozhatod a hirdetéseid hatékonyságát!

1 tipp, amivel megsokszorozhatod a hirdetéseid hatékonyságát! Egy profi hirdetés 0. lépése: Vedd elemzés alá versenytársaid! Hirdetés feladása versenytársak elemzése nélkül olyan, mintha bekötött szemmel próbálnál vadat lőni. Ha terméked vagy szolgáltatásod van, alapvető fontosságú, hogy tisztában legyél a versenytársaid piaci szerepével és [...]

5 kérdés, amit fel kell tenned magadnak az online marketingeddel kapcsolatban

5 kérdés, amit fel kell tenned magadnak az online marketingeddel kapcsolatban Lehet, kicsit kényelmetlen lesz. Előfordulhat, hogy egyes kérdések hatására meg kell válnod egy munkatársadtól vagy alvállalkozódtól. Meglehet az is, hogy átformálják a marketingeddel kapcsolatos nézeteidet. Én most mégis abban bízom, hogy minden [...]

A vásárlásokat élénkítő posztolás alapjai

A vásárlásokat élénkítő posztolás alapjai Jelenleg a folyamatos hirdetésnél nincs kirobbanóbb vevőszerző módszer az online piacon, ezt készpénznek veheted.  Sajnos rég véget értek azok az idők, amikor az organikus posztokkal, anyagi ráfordítás nélkül tudtál sok ezer követőre szert tenni és őket vásárlásra ösztönözni. [...]

Három bombaerős címsor, hogy a Te hirdetéseid is vevőket hozzanak

Három bombaerős címsor, hogy a Te hirdetéseid is vevőket hozzanak Előre is elnézést kérek tőled, kedves Olvasó. Megtévesztő volt a cím: ez most nem egy blogbejegyzés lesz, hanem egy gyakorlatilag mini workshop, amivel Te is brutális címsorokat készíthetsz a Facebook és Instagram hirdetéseidhez. Ráadásul [...]

9 Tipp, hogy te is legendás Facebook hirdetési szövegeket írj!

9 Tipp, hogy te is legendás Facebook hirdetési szövegeket írj! 1. Tudd, kinek írsz! Ahhoz, hogy a hirdetésed kispadra ültesse a konkurenciáid, tudnod kell, pontosan kinek szól és mi az üzenete a hirdetésnek. Határozd meg precízen a célközönséged, és [...]

Mit csinálj korona idejében?

Mit csinálj „korona időszakban”? 1: Ne pánikolj! Tudjuk, mi is érezzük, tagadhatatlanul egy nehéz időszak előtt állunk. Ha viszont pánikolsz, és az energiáid az aggódásra összpontosítod, nem fogsz jobb helyzetbe kerülni. Törekedj arra, hogy a legjobbat hozd ki a [...]

KKV – 5 dolog, amit mindenképp kommunikálj a social media felületeiden!

Kis- vagy középvállalatod van? 5 dolog, amit mindenképp kommunikálj a social media felületeiden! Ha kisvállalkozásod, vagy közepes méretű céged van, jelenleg három komoly problémával szembesülhetsz a social media kommunikációd terén: A normál napi ügymenet szerinti kommunikáció nem működik Ennek ellenére nem tudod, mi [...]

Így szerezz új ügyfeleket a social medián a maradjotthon idején

Így szerezz új ügyfeleket a social medián a maradjotthon idején Egyéni vállalkozó és makro cégek! Azonnal építsd be: így szerezz új ügyfeleket a social medián a #maradjotthon idején Igen, nagyjából mindenki otthon tartózkodik. Nem, sajnos közülük nem mindenki dolgozik. Igen, az emberek [...]