Három bombaerős címsor, hogy a Te hirdetéseid is vevőket hozzanak

Előre is elnézést kérek tőled, kedves Olvasó. Megtévesztő volt a cím: ez most nem egy blogbejegyzés lesz, hanem egy gyakorlatilag mini workshop, amivel Te is brutális címsorokat készíthetsz a Facebook és Instagram hirdetéseidhez. Ráadásul három címsort részletezünk, pluszba pedig adunk még négyet, hogy akár hét remek hirdetésed is indulhasson már ma.

Címsorból vagyon

Miért fontos a címsor?

A kép mellett a címsor fogja meg elsőként a szemünket, de a valódi döntést itt hozzuk meg.

Három kérdést mindenképp tegyél fel magadnak, amikor címsort írsz

  • Érdekelni fogja ez a vevőmet, célközönségemet?
  • Kínál megoldást bármilyen problémájára?
  • Arra ösztönzi az illetőt, hogy tovább olvassa majd a hirdetést?
  • +1: Reagál bármely fájdalompontjára?

A profibbaknak azt ajánljuk, hogy helyezkedjenek a potenciális ügyfél „székébe”. Így picit több lesz a kérdés, de hidd el, megéri:

  • Érdekel ez engem?
  • Feloldja bármilyen félelmemet?
  • Valóra váltja bármilyen álmomat?
  • Segít engem a hétköznapokban?
  • Megoldja a problémámat?
  • Érdemes ezt tovább olvasnom?

Na, de nézzünk konkrét példákat!

Próbáld meg átfordítani ezeket a saját iparágadra, a saját cégedre! Csak helyettesítsd be az ígéretedet és a többi zárójelben foglalt információt!

1. „Hogyan lehet (X sikered) (Y idő alatt)?”

Ez a címsor egy jó célközönség megválasztása esetén bankot robbanthat. Megoldja az emberek problémáit, ráadásul kijelöl egy időintervallumot is, hogy mennyi idő alatt.

Ez így hangozhat a Follow Marketing esetében:

„Hogyan lehetsz Te is profi hirdetéskezelő egy nap alatt?”

És egy klímaszerelő esetében? Így:

„Hogyan lehet az Ön otthonában is jéghideg levegő 48 óra alatt?”

És egy Hálózatépítő esetében? Nézzük:

„Hogyan lehet 90.000 forintnyi passzív jövedelmed 45 nap alatt?”

2. „(eredmény) első (x) lépése”

Az eredmény feloldhatja a félelmet, valóra válthatja az álmokat és segíthet embereket a hétköznapokban.

Nézzük meg a mi esetünkben:

„A tökéletes Instagram profil létrehozásának első három lépése”

Egy műkörmös esetében:

„Az egészséges körmök ápolásának első öt lépése”

A kutyakozmetikus címsora:

„A ragyogó kutyaszőr megszületésének első 10 lépése”

3. „(X) (valamilyen) módszer amit megéri kipróbálni, és (Y) , amit garantáltan nem (Z cél érdekében)”

Szakértői státuszba emel, hiszen tudod, hogy mi jó a célközönségednek, és mi nem. Ráadásul a céllal deklarálhatod, hogy milyen problémára kínálsz megoldást.

Esetünkben így is szólhatna:

„10 hirdetéskezelői módszer, amit megéri kipróbálni, és 5, amit garantáltan nem, hogy a válság időszakában is új ügyfelekkel gyarapodhass”

A kozmetikumokkal foglalkozó webáruház esetében:

„5 természetes kozmetikum, amit megéri kipróbálni, és 2, amit garantáltan nem, hogy megszabadulhass a pattanásos bőrtől”

Az üzleti mentor ezzel szakíthat nagyot:

„6 briliáns vezetői eszköz, amit megéri kipróbálni, és 8, amit garantáltan nem, hogy munkatársaid magukénak érezzék a vállalkozásodat”

És most Te következel!

Írd meg ezeket a címsorokat a saját cégedre szabva, aztán pedig próbálkozz meg a lentiekkel!

  • Hogyan ért el (spec eredmény) egy (esélytelen jelölt) (idő alatt)?
  • Ne vásárolj addig (X terméket, szolgáltatást) ameddig nem olvastad el
    ezt a bejegyzést/blogot/tanulmányt (a tanulmány a legerősebb)
  • 21 (valamilyen ötlet tipp praktika) a(z) (eredményhez, amit adsz)
  • A legrosszabb döntés, amit meghoztam(meghozott valaki)(X szituációban)

Hajrá!

Ha Te is szeretnél profi hirdetéseket a vállalkozásodnak és hiszel a befektetett pénzed többszörös megtérülésében, akkor itt az ideje, hogy írj a hello@followmarketing.hu e-mail címre vagy kattints erre a linkre.