Hogyan fogja fellendíteni egyetlen blogbejegyzés az értékesítésed?

2020-ban, amikor a Facebook vagy Instagram hírfolyamot görgetve, csak úgy özönlenek ránk a fizetett hirdetések, elengedhetetlen eleme kell, hogy legyen az értékesítési folyamatodnak a blogírás! Most, amikor a vírus után „helyreáll a világ rendje” és új szereplők jelennek meg a hirdetők között – ami természetesen a hirdetési költségek emelkedésével jár -, nem teheted meg, hogy kihagyod ezt a ziccert!

Blogból pénzt

Hogyan fogod a hideg célközönséged felmelegíteni?

Tudom, túl sok az idegen szó. Tisztázzuk akkor. Hideg célközönségről akkor beszélünk, amikor olyan embereket célzunk meg a hirdetéseinkkel, akikről csak nagy vonalakban tudjuk, hogy érdeklődhetnek a termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Tudod, mintha odamennél az utcán embereket leszólítani.

A célközönség felmelegítése pedig azt jelenti, hogy ezeknek az embereknek folyamatosan megmutatjuk a termékünket vagy szolgáltatásunkat, amivel az idő múlásával egyre jobban megismerkedik. Nagy szerencsével, profi hirdetésekkel, megfelelő weboldallal pedig vásárol is! ?

A blog ennek a folyamatnak az egyik legkiemelkedőbb része.

Ha csak „vaktában” lövöldözöl a hirdetéseiddel, nagyon sok pénzt fogsz elégetni. Viszont, ha az elején, nem eladni szeretnéd a terméked/szolgáltatásod, hanem egy bloggal, ami értéket közvetít a célközönséged számára, felkelted az érdeklődésüket, vagy esetleg felnyitod a szemüket, hogy a bejegyzésben említett problémára van megoldás már is sokkal könnyebb dolgod lesz az értékesítés során!

Hogyan építsd be a blogot a hirdetési stratégiádba?

1. Írj egy cikket egy bizonyos témában!

Kínálj megoldást a célközönséged problémájára! Fontos! Itt nem konkrét termék vagy szolgáltatás lesz a megoldás számukra, hanem pl.: tippek, trükkök, megoldások!

 

Mi lehet a problémájuk?

Autószerelő vagy? Oké. -> Hogyan bizonyosodj meg róla nyaralás előtt, hogy az autóddal minden rendben?

Kozmetikumokat árulsz? Oké. -> 5+1 tipp, hogy Neked se száradjon ki a bőröd a sok fürdőzéstől!

Mentorprogramod van? Oké. -> Ezt teszi minden reggel a világ 5 leggazdagabb embere!

Remélem, hogy sikerült ihletet adnom! ?

2. Tedd közzé, hirdess és terelj!

Természetesen nem elég, csak a weboldaladra feltölteni a több órán keresztül írt blogbejegyzést! Mehet Facebookra, Instagramra, a Facebook csoportjaidba!

Ha az organikus eléréseket már kimaxoltad, jöhet a hirdetés. A hirdetéssel tereld át, a már előre meghatározott célközönséget a bejegyzésedre! Hidd el, a nagy részük már a weboldalon fog maradni és azonnal „felmelegszik”. ?

3. Ne hagyj pénzt az asztalon – Remarketing!

Jogos lehet a kérdés, hogy mi lesz azokkal, akik a blogbejegyzés után nem maradnak az oldalon tovább és csak elolvassák az irományodat? Őket sem engedjük el! A hirdetéskezelőben remarketing célközönséget képzünk azokból az emberekből, akik olvasták a blogot és továbbra is bombázzuk őket a hirdetéseinkkel! De immár nem a felmelegítésük a cél, hanem a konkrét konverziók!

Miért tudod ezeknek az embereknek könnyebben eladni a „cuccod”?

Remélem mostanra már számodra is világos! Abból az emberből, aki nem is ismert téged és nem is gondolta volna, hogy érdekes lehet számára a szolgáltatásod, egy blogbejegyzéssel megfűszerezett hirdetési stratégiával már is komoly érdeklődőt csináltunk.

Úgy tartják, hogy egy átlagos embernek hétszer kell találkoznia egy Facebook hirdetéssel, mire érdeklődni fog iránta, vagy akár jobb esetben vásárol is. A blogbejegyzés ezt az időtartamot fogja lerövidíteni.

Összefoglalva

  1. Kínálj megoldást egy blogbejegyzésben a célközönséged problémájára! De ne akarj értékesíteni!
  2. Tedd közzé a bejegyzésedet az összes létező közösségi média platformodon!
  3. Boostold meg ezeket a bejegyzéseket hirdetésekkel!
  4. Az átterelt, de konverziót nem végrehajtó (feliratkozás, űrlap kitöltés, vásárlás) embereket bombázd remarketing hirdetésekkel!

Légy türelmes és élvezd a munkád gyümölcsét!

Ha Te is szeretnél profi hirdetéseket a vállalkozásodnak és hiszel a befektetett pénzed többszörös megtérülésében, akkor itt az ideje, hogy írj a hello@followmarketing.hu e-mail címre vagy kattints erre a linkre. (Blogot nem írunk, de elmondjuk, hogy Te mit írj.)