Így szerezz új ügyfeleket a social medián a maradjotthon idején

Egyéni vállalkozó és makro cégek! Azonnal építsd be: így szerezz új ügyfeleket a social medián a #maradjotthon idején

  • Igen, nagyjából mindenki otthon tartózkodik.
  • Nem, sajnos közülük nem mindenki dolgozik.
  • Igen, az emberek ennek köszönhetően sokkal többet lógnak a social medián.
  • Nem, nem csak a megszokott funkciókat és platformokat használják.
  • Igen, ez egy hatalmas lehetőség neked az ügyfélszerzésre és új célközönségek megszólítására.

Tehát igen, most többet nézik a storyt, többet lógnak a csoportokban, plusz sokan letöltötték a Pinterestet és a Tiktokot is.

 

 

Hirdess új célközönségeknek

  • Nézd meg, melyik szegmensek munkatársai tölthetik idejük jelentős részét Instán vagy Facebookon!
  • Gondold át alaposan, hogy közülük ki lehetne a te vásárlód!
  • Vizsgáld meg, hogy őket mely célcsoportok alkalmazásával érheted el!
  • Találj ki nekik személyre szabott kommunikációt!

Találj ki új terméket, vagy újítsd meg a szolgáltatást!

Nyugi, nem azt kérem tőled, hogy alkosd meg a bölcsek kövét. Azt javaslom, hogy alakítsd a jelen helyzetnek megfelelően a termékedet, szolgáltatásodat vagy ezek hozzáférhetőségét!

Néhány példa:

  • Coachként vagy trénerként tartsd meg az alkalmakat videóhíváson keresztül! Így születik meg a te online tréninged.
  • Ha éttermed van, indítsd el a kiszállítást!
  • Sarki kisboltod van? Házhozszállítás ON!
  • Pékség? Add ki a kenyeret érintkezés nélkül!
  • Online esküvői konzultáció? Yes!
  • Szájmaszk egy természetes kozmetikumokat forgalmazó cégnél? YES!
  • Vegyél otthonról lakást? YESS! Bravo, TOP3 Ingatlan (egy igazán jó példa 😉 )!

Regisztrálj új platformra!

Igen, tudjuk: Tiktokon csak 11 évesek vannak. Igen, az Instára is ezt mondták két éve. Igen, Instára azóta a nagyszüleink is regisztráltak. Igen, van egy olyan sejtésem, hogy a jelenlegi helyzetben mami a Tiktokon is megjelenik. (Légyszi, ne!)

Ha vevő életciklusban gondolkodsz (vagyis abban, hogy egyszer a 11 éves kissrácból is kenyérkereső ember lesz) akkor komolyan kell venned a Tiktokot.

Itt olvashatsz róla bővebben:

https://minner.hu/egy-alkalmazas-amely-legyozi-az-instagramot-a-tiktok-vilaghodito-utja/


Ötletes üzleted van, amit képek formájában is megmutatnál? P I N T E R E S T

Inspirációért ma már 20-tól 100-ig ide járnak a nők. Add meg nekik az inspirációt!

 

Olvass róla itt:

https://minner.hu/egy-alkalmazas-amely-legyozi-az-instagramot-a-tiktok-vilaghodito-utja/


Nem regisztráltál még Instára? Jár neked az osztályfőnöki intő.
Pótold a hiányosságot itt:

https://instagram.com

Facebook csoport – ahol az elérések visszatértek a #kék közösségi média platformra

Azt hitted, meghaltak az elérések a Facen? Ne temesd őket, hiszen csak átköltöztek, méghozzá a csoportokban. Rendben, ma már nem kapnak értesítést a tagok minden aktivitásról, de egy remekül pörgő, tematikus csoport 50% feletti elérésekkel büszkélkedhet.

Nem hiszed? Kérdezd meg Fóliás Jucit!

Ami a lényeg: a partneri hálózatodat, a terméket érdeklődőit vagy a törzsvásárlóidat legkönnyebben egy csoportban tudod „szóval tartani”.

A tuti Facebook Group recept hozzávalói:

  • Élőzés
  • Szavazás
  • Szabályzat
  • Folyamatos kérdések
  • Érdekes és értékes tartalmak
  • Vitaindító posztok

Telefonos sales. Eddig derogált? Hát, barátom, nem maradt más lehetőséged.

Elnézést, ha némileg cinikus voltam. Ez most magamnak is szólt: mindig utáltam telefonon értékesíteni. Az a helyzet, hogy muszáj, és sokakból a jelen helyzet ezt ki is kényszeríti.

  • Ha neked eddig ment az értékesítés messengeren is…
  • Ha megéltél az online regisztrációkból…

Akkor először hadd gratuláljunk! Másodszor pedig el szeretnénk mondani neked, hogy a telefonos sales #többszörözi a konverziót.

Hogyan csináld? Így:

  • Szerezz leadeket storyban, messengeren, komment szekcióban, csoportokban, formokkal!
  • Hívd fel az illetőt, és 5-10 perc szóljon az ügyfélről és az álmairól, a vágyairól és félelmeiről!
  • Mondd el, hogyan tudnál neki segíteni a termékeddel vagy szolgáltatásoddal!
  • Aztán jöhet az ár.

Miről posztolj?

  • Korona, válság és #maradjotthon mehet minden mennyiségben! Különösen akkor, ha össze tudsz vele kapcsolódni.
  • Hogyan alkalmazkodtok a mostani helyzethez?
  • Mi újság veletek otthon? Hidd el, érdekli az embereket.
  • Humor – a viccnek most különösen nagy értéke van.

Szóval hajrá!

Zárszóként: a válságnak mindig vannak vesztesei és nyertesei. Legyél Te is #nyertes !

Ha Tudjuk, hogy a jelenlegi helyzet nem könnyű. Néhány ügyfelünknél teljes változást kellett bevezetni, ezért sok esetben más kommunikációval, célközönséggel és/vagy új termékkel álltunk elő, amelyet a közösségi oldalakon értékesítettünk. Ha eredményeket szeretnél, akkor itt tudsz minket elérni:

hello@followmarketing.hu
followmarketing.hu